سایر بخش ها

آزمایش paz در بارداری چیست ؟

در این مطلب درباره‌ی عبارت Paz در قبض پذیرش آزمایشگاه بخوانید:

پذیرش اولین بخش از آزمایشگاه است که فرد برای انجام آزمایش به آن مراجعه می‌کند. در این قسمت اطلاعات دموگرافیک فرد مثل سن، جنس، سابقه بیماری و… فرد گرفته می شود و بررسی تست‌های درخواست شده و آگاهی دادن به فرد در مورد شرایط آزمایش انجام می شود. بعد از پذیرش آزمایش‌ها، منشی پذیرش، اطلاعات بیمار را برای گرفتن نمونه خون، ادرار و … به بخش نمونه گیری تحویل می‌دهد. سایر بخش های آزمایشگاه مسئول انجام آزمایش‌ها هستند که اصطلاحا بخش فنی نامیده می شود. عموما افراد با بخش‌های فنی ارتباط مستقیم نخواهند داشت.

voice_621826

آزمایش paz در بارداری چیست ؟

عبارت paz در آزمایش بارداری، مخفف paziresh به معنی پذیرش است. paz یک آزمایش نیست بلکه به مفهوم پذیرش آزمایش های درخواست شده پزشک برای فرد در آزمایشگاه است . و این کلمه جزو آزمایش‌های شما نیست، بلکه هزینه‌ای است که آزمایشگاه بعنوان حق فنی و پذیرش ( که به صورت قانونی توسط وزارت بهداشت تصویب شده ) دریافت می‌کند.

سایر مطالب مناسب شما

voice_525064

منبع:

1. https://www.nnuh.nhs.uk/departments/pathology/laboratory-medicine/specimen-reception/#:~:text=Specimen%20Reception%20is%20the%20first,specimens%20requiring%20analysis%20are%20received.&text=Reception%20staff%20provide%20support%20to,pre%2Danalytical%20preparation%20of%20samples.

کیت خودآزمایی ایدز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *